Vsako delujoče podjetje danes na dan dobiva ogromno nekih dohodnih klicev, ki pa so lahko povezani, morebitno s kakšnimi strankami, ki imajo razna vprašanja o izdelkih in pa storitvah, ki jih podjetje morda nudi, lahko pa so tudi klici raznih drugih podjetji, katera morda zanima kakšno poslovno sodelovanje ali pa kaj podobnega. Dohodni klici so torej lahko marsikaj, največkrat pa gre res za klice strank ki imajo vprašanja. Zato pa mora vsako podjetje za neko normalno delovanje vzpostaviti klicni center, saj se lahko te klici potem povsem zmešajo.
Ker živimo v 21em stoletju, imajo danes stranke na voljo, da namesto tega, da bi se v živo odpravile do nekega prodajnega mesta, ter se tam prepričali, ali imajo na voljo kakšno storitev ali produkt, preprosto pokličejo podjetje, kjer pa jih glede na namen klica lahko klicni center preusmeri na pravo linijo.
Seveda pa bo to pomenilo, da bo morala biti ekipa, ki sestavlja klicni center, zelo komunikativna in pa tudi imeti zadosti informacij o podjetju, saj bodo morali strankam nuditi razne izdelke. Ključna naloga, ki jo ima klicni center je tudi ta, da preko pogovora po telefonu s stranko, ugotovi, kaj so njene potrebe po temu podjetju. Tako moramo zagotoviti njene potreb, kar pa je lahko z izdelkom ali storitvijo, katero iščejo, lahko pa je tudi tako, da najdemo kakšno drugo storitev, ki bi stranki morda bolje služila.
Tako pa je zelo dobro da ima torej vsako podjetje urejeni klicni center, saj bodo tako tudi lahko sprejeli več klicev na dan. To je tako zelo uporabno za razna podjetja, ki so v zadnjem času začela dobivati veliko več dohodnih klicev, na kar pa niso bili pripravljeni. Tako pa bo klicni center lahko za vse to poskrbel, ter nam bo to skozi čas tudi prineslo profit, saj se bomo lahko tako povezali z več ljudmi.